Haine de designer oferite ca premiu in noua campanie DERO

Postat de IMAGE_PR in Bucataras eFeminin pe 11 Feb 2015, 19:01

Primavara aceasta, DERO readuce in trend hainele cu motive tradiţionale si isi rasfata consumatoarele cu o colectie de haine in editie limitata, create de designerul roman Lana Dumitru.Coletia de haine a fost creata cu prilejul lansarii unui nou ambalaj in editie limitata DERO Ozon+ si a unei promotii nationale adresate consumatorilor DERO. In cadrul promotiei, care se desfasoara in perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie create special de Lana Dumitru. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook DERO.

Designul noului ambalaj a fost ales in urma unui concurs de talente desfaşurat in 2014, la care au participat pasionatii de design, profesionisti sau nu, care au inscris in competitie peste 150 de lucrari. Lucrarea „Romanesc” semnata de Lana Dumitru a fost declarata castigatoare in urma votului din cadrul competitiei de talente „DERO e al tau", organizata prin intermediul paginii de Facebook DERO in vara anului trecut. Şi incepand cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul editiei limitate DERO Ozon+.

In cadrul promotiei, care se desfasoara in perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie create special de Lana Dumitru. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet prin SMS sau de pe ambalaj sau in aplicatia de Facebook dedicata, disponibila pe pagina de Facebook DERO.

Campania nationala va fi derulata in perioada 1 februarie – 12 aprilie. In campanie sunt incluse toate produsele DERO in pachet editie limitata, precum şi cele cu etichete sau benzi promotionale atasate. Mai multe detalii despre campanie puteti gasi pe pagina de Facebook DERO.

 

Despre DERO

Cu o tradiţie de peste 40 de ani, DERO este o marca romaneasca moderna care a purtat dintotdeauna o mica parte din Romania in numele sau - care provine de la „Detergent al Romaniei”. Lansat pe piata din Romania in 1966 ca produs al fabricii de detergenti din Ploiesti, DERO a ajuns in timp sa devina marca sinonima cu „detergentul”.

 

Brandul DERO a fost achiziţionat in anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat inceperea procesului de inovatie prin modernizarea produsului, a ambalajului si alinierea la standarde occidentale, dar totodata si pastrarea specificului 100% romanesc.

 

 

Comentarii (0)

Adauga comentariu
  • zambet
    • :))
    • :)
    • :D
    • =D>
    • >:D<
    • :x
    • :-*
    • :S
    • >:)
    • :">
    • :((
    • :(
    • ;)
    • :P
    • =))
    • :-h
    • :-q
    • :-bd
    • <:-P
    • :-??
    • \:D/
    • ;;)
    • @};-
    • ~O)
Cele mai

Locul unde vezi ce e nou, ce e hot si ce merita citit!

Salată de ciuperci cu maioneză - Rețeta rapidă și gustoasă

pe 19.12 la 09:41

Cozonac Babka cu cremă de ciocolată - Rețeta gustoasă și aromată

pe 19.12 la 09:30

Pâine cu rozmarin și fulgi de sare - Rețeta festivă pentru sărbători

pe 18.12 la 09:53

Brăduț cu ciocolată - Desertul rapid și festiv pentru sărbători

pe 16.12 la 11:18

TOP
utilizatori

Rocsi

1176 puncte

RODIMUR

1161 puncte

MotanLaOale

1145 puncte

mihaelar63

1103 puncte

CONTACT

Contact

Bucataras.ro
[email protected]

DEGRESANT UNIVERSAL
PENTRU CASA TA
îți prezintă:
Rețete de Sărbători
Premii
10X
Coșuri cu produse
Chanteclair
pentru cei care înscriu rețete
10X
Coșuri cu produse
Chanteclair
pentru autorii rețetelor
Mecanism concurs
1
Adaugă linkul rețetei favorite de Sărbători din bucataras.ro sau gustos.ro sau culinar.ro sau reteteculinare.ro
2
Lasă adresa de email să te contactăm în caz că ai câștigat
3
Intră în concurs pentru unul dintre premiile Chanteclair
Înscrie-te în concurs